Motto

Motto: "Acestea sunt principiile mele. Daca nu va plac, am altele" - Groucho Marx

marți, 8 iulie 2014

Favoritii castiga intotdeauna...pana la urma

Odata cu optimile de finala, la Mondiale s-au cam terminat meciurile spectaculoase. Daca pana acum am mai avut parte de cate o "aroganta" gen Costa Rica, Grecia, Mexic sau Algeria, calificate neasteptat (meritat sau la mica ciupeala), in sferturi s-a vazut ca nu rezisti decat daca te cheama Brazilia, Argentina sau cateva nume selecte din Europa. Gata cu gluma.
In primul sfert, Franta si Germania (la implinirea a 100 de ani de la inceperea La Grande Guerre) au oferit un fel de "Nimic nou pe frontul de vest", doar ca nemtii au apucat sa traga un glont in min.13. Francezii n-au facut mai nimic interesant, in afara ca erau sa egaleze pe final, dar Neuer e super-portar.
In al doilea sfert, miracolul Columbia s-a amanat pe altadata (poate cu Radamel...) si Brazilia a facut un meci care sa-i dea incredere ca poate lua titlul si fara sa joace bine.
Pentru ca WWI s-a purtat si prin Belgia, Argentina a fost si ea in transee cu "dracii rosii" (na, ca m-am molipsit si eu cu expresia asta) dupa acelasi scenariu, gol rapid si in rest seminte si bere...
Desi a fost fara goluri in timpul jocului, Olanda-Costa Rica mi s-a parut cel mai frumos meci din sferturi. Pentru olandezi se aplica din nou sintagma "si-au dorit mai mult victoria", daca numaram suturile, barele si paradele portarilor. Ce mi s-a parut senzational este ca au gandit jocul incluzand si penaltyurile, unde au schimbat portarul ca la handbal, inainte de 7 m si unde jucatorii lor au tras cu precizie milimetrica. De unde rezulta ca un meci castigator se si gandeste inainte.
Acum vin semifinalele unde toate echipele isi doresc foarte mult victoria, sunt la fel de nume mari si grele din lumea buna a fotbalului si gandesc toate jocurile pe toate fetele. Deci, va castiga cine va avea mai mult noroc.
Ce-ati zice de o finala Germania-Olanda, pe Maracana?

Hai Romania!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu